نی نی
گهواره
شیرخشک
مای بیبی

تصویر
۶ پاسخ

اینقد دست پایین گرفتی اینطور شده! دوبار عین خودش تو جمع خردش کن تا طعمش رو بچشه! مگه شهر هرته که بزنه تو سرت؟ بگو دست بخوره بهم میرم شکایت میکنم میندازمت زندون! احترام مال ادم محترمه، نه ادم نامحترم و نالایق. یه داد زد تو دو تا داد بزن. اگر زبون ادم سرش میشد بهت میگفتم مهربونی کن و کنار بیا تا اونم نرم بشه. ولی وقتی واسه یچی بی ارزش زنش رو خرد میکنه، باید خرد بشه.

زیاد دم دستش نباش ،یکم حد خودتو نگه دار ،ی مدت نذار نزدیکت شه،بی محلی کن،به تلفناش از ۴تا ۲تاشو جواب نده بعدشم بهش زنگ نزن هروقت پرسید چرا جواب ندادی بگو حتما متوجه نشدم،اینجوری میاد دنبالت و حرمتتو نگه میداره،خواهرانه بهت گفتم در نهایت تصمیم با خودته عزیزم🌸🌱زیاد رو دادی احساس مالکیت میکنه🤦🏼‍♀️
همیشه نظرم اینه که مرد باید زنشو بیشتر دوس داشته باشه چون اون زن هیچوقت پژمرده و اذیت نمیشه🤘🏼🌱

بااین شرایط چرا به بچه دوم فکر میکنی؟

بااین وضعیت به بچه دومم فکر میکنی؟

مردا بیشرفن مخصوصا شوهر من حالم ازش بهم میخوره اینم فحش میده بی احترامی میکنه بره گم شو

توام مثل خودش چن بار رفتار کن تا بفهمه آدم غرور داره نباید جلو هرکی بی احترامی کنه

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان بچهام نبض دلم مامان بچهام نبض دلم ۲ سالگی