نی نی شیر خشک پستونک شیشه شیر مای بی بی

تصویر
۴ پاسخ

من لباس خونه های دخترمو میخرم ازشون اکثرا خوبه نمیگم کیفیت عالی دارن ولی واقعا واس خونه خوبه

من هم پارسال خریدم هم امسال... واقعا راضیم. بشووور و بپوش. آخ نمیگه.

اره نشبت ب قبمت خوبه من دودست زمستوم گرفتم خیلیییی راضیم

سلام آره نسبت به کیفیت و قیمت عالیه

سوال های مرتبط

مامان بچهام نبض دلم مامان بچهام نبض دلم ۲ سالگی