۶ پاسخ

آخرین بار ۷۰

من امشب رفتم شیرخشک بگیرم داروخانه گفت ۲۵۰گفتم چرامن ۱۷۰میگیرم گفت گرون شده گفتم مرسی رفتم داروخانه بغل دستش ۱۷۰داد

عزیز همجا همینه دارو ها رو از قیمت روی دارو نمیدن
تو سیستم میبینن

من اسپره بینی کلراید سدیم گرفتم ۷۰ تومن

همه جا همینن اکثرا...
جرعت داری حرف بزنی
میخورنت

این مشکل رو ما سر همه دارویی با داروخانه ها داریم ‌
گوشت سگ خور شدن

سوال های مرتبط

مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی
مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی