خوبشبحالتون
تولد ی سالگی دخترم افتاد بزا محرم
اینبازم افتاده ت مجرم😑😭
قشنگه تفریبا شبیه تم تولدپسرمنه .من امسال تولدنمیگیرم فقط درحدچندتاعکس اتلیه یافضای باز
میشه از فرشت عکس بدی انگار مثل منه😁
منم پارسال دوست داشتم امسال فقط میبرمش باغ عکس بگیریم تولد نمیتونم بگیرم براش آخر ماه باید اسباب کشی کنیم کل وسایلامون بستس
وااای چقد قشنگ بود همه چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.