دستمال خیس بزار دور گردنش ازیترومایسین بده بهش
علائم دیگه ای هم داره یا نه
دخترم بدون هیچ علائم دیگه فقط تب بالا داشت که به زور میومد پایین دوباره میرفت بالا پیش دو تا دکتر بردم متخصص میگفتن گلوش عفونت شدید داره آزیتروماسین بهش داد سه بار مجبورشدم سرم بهش بزم که تب بر آنتی بیوتیک بگیر بعد از 4روز بدنش دونه ریخت بیرون تبش قطع شد که معلوم شد تب رزوئلا گرفته اصلا ربطی به گلوش هم نداشت دختر منم استا تاثیر نداشت بروفن میدادم
متاسفانه فقط میتونیم صبوری کنیم تا دوره اش بگذره
پسر منم از پریروز یهو تب کرد دیروزم اسهال شدید گرفت خون تو مدفوعش بود کلی سوخته بنده خدا دیشب کلا باز گذاشتمش و پماد فیروز زدم آب میزدم بهش که بشورم گریه میکرد.دکتری که جمعه بردم پاراکید و بروفن و زینک داد و پرو آر اس دکتری که دیروز بردم آزیترو داد امیدوارم امروز بهتر بشه حاضرم خودم صدبار مریض بشم پسرم نه چون زبون ندارن حتی بگن چگونه خیلی مظلوم میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.