۸ پاسخ

یک میبندم

شماره پوشک هم بستگی به وزن کوچولو داره و هم بستگی‌به درشتی زون بچه

به خاطر همین نمیشه گفت همه بچه ها تو سن مشخص فلان شماره سایز پوشک می بندن

من از روز اول یک بستم

من ۱ میبندم

همش میگم نکنه فاصله ی پاهای بچه م زیاد بشه اینقدر پوشکش بزرگه

یک استفاده میکنم

سایز ۱

همون 1 ببند یکم چسباش رو هم بیار کیپ بشه

سوال های مرتبط