یک میبندم
شماره پوشک هم بستگی به وزن کوچولو داره و هم بستگیبه درشتی زون بچه
به خاطر همین نمیشه گفت همه بچه ها تو سن مشخص فلان شماره سایز پوشک می بندن
من از روز اول یک بستم
من ۱ میبندم
همش میگم نکنه فاصله ی پاهای بچه م زیاد بشه اینقدر پوشکش بزرگه
یک استفاده میکنم
سایز ۱
همون 1 ببند یکم چسباش رو هم بیار کیپ بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.