۴ پاسخ

الان بهتر شده یکم اولاش بهم می ریزن بعدش خوب میشن دختر من کلا آروم بود از اول من هیچ اذیتی از کولیک و این داستانها نداشتم بعد هر واکسن یکم شیر خوردنش کم میشهو خوابش بهم می‌ریزه که اونم یواش یواش بهتر میشه انگار بازیگوش میشن

دختر منم همون جهش رشدی و بعد هرواکسنی داره

دختر من خابش بهم خورده

تغییرات خلق و خویی ربطی ب واکسن نداره بجز شیشه یا سینه مادر رو پس زدن بقیش جهش رشدی هست اینو دکتر گفت

سوال های مرتبط

مامان نیکان جانم مامان نیکان جانم ۱۷ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی