عزیزم از داروخونه یه شهردیگه بگیر
بگو با پست ارسال کنن هزینه پست خیلی کمه
استوری بذارتوی فامیلاتون کد ملی بچه زیر دوسالشونو بگیر
آره اینجا هم هر وقت من رفتم گفته دوتا بیشتر نیس رو کد ملی
من از ۸ ماهگی شیر گاو میدم به دخترم میتونی شیر گاو بدی عزیزم
ببین آشناهات کسی نیست کدملیشوبگیری
چهارتامیدن درماه ولی یکجانمیدن دوتامیدن بازدوباره بایدبری دوتادیگه بگیری
عزیزم فکنکنم کسی کد ملی بچشو بده هیچکی نمی تونه اعتماد کنه
بین چهار تا شیش تا میدن که
۴ تا میدن دیگ با کدملی . بقیشم ک ازاد بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.