من که شباهت باباش شد
همش چرتو پرته
دختر من کپی خودمه
برا من کپ پدرشه بور چشم رنگی
ارهههههههههههههه🤣🤣🤣
دوتا دختر داداشام کپی باباهاشون شدن. بور و سفید و چشم رنگی😍 یکی از دخترداداشمم کپی من شده 😂 کلا میگن دختر ب خانواده پدر میکشه پسر ب مادر
دختر من شبیه باباشه
همه میگن
بله کپی نه. اما شباهت خیلیی زیاد (اخلاق،چهره….)
خودمم دختر اولم
دختر من کپی باباشه
من بچه اولمم شبیه پدرمم🤷
نه عزیزم خودت ب دخترهای فامیلتون فکر کن .... هرکدوم یجور بردن ب ینفر
ژنتیکیه بابا اصلا اینطور نیسن
من بچه اولم و کپی مادرمم😅
فکر نکنم درست باشه
میگن مردای خوش قیافه دختردار میشن. مردونه ترها پسر . البته همش حرفه . همش ژنتیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.