۴ پاسخ

منم ماه پیش بادوروزتاخیرپریودشدم درصورتیکه حس میکردم حتماحامله ام اینماه هیچ حس وعلایمی ندارم ۶روزمونده.إن شاءلله که ماه بعدخدادلتوشادکنه عزیزم

ولی واقعا به درک فکرشم نکن

من همسرم به قدری این ماه حالش بده چند بار دگزا زده از خارش بدن

عزیزم منم این ماه با بی بی مثبت کلی امید داشتم ولی دیگه واقعا ول کن تا وقتی ول نکنیم نمیشه اینقدر اعصابم خورده به درک اصلا که نشد

سوال های مرتبط

مامان نیما مامان نیما هفته پنجم بارداری
مامان ♥️عشق♥️ مامان ♥️عشق♥️ هفته بیست‌ویکم بارداری