منم ماه پیش بادوروزتاخیرپریودشدم درصورتیکه حس میکردم حتماحامله ام اینماه هیچ حس وعلایمی ندارم ۶روزمونده.إن شاءلله که ماه بعدخدادلتوشادکنه عزیزم
ولی واقعا به درک فکرشم نکن
من همسرم به قدری این ماه حالش بده چند بار دگزا زده از خارش بدن
عزیزم منم این ماه با بی بی مثبت کلی امید داشتم ولی دیگه واقعا ول کن تا وقتی ول نکنیم نمیشه اینقدر اعصابم خورده به درک اصلا که نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.