بچه منم تولدش ۱۹۰۰چهاماهگی۷ قدتولد ۴۸چهارماهگی ۶۳دورسرش ۳۲چهارماهگی۴۱ عالیه عزیزم با وزن تولد میسنجن ک خوبه
شیر خشک نان بده
کمه اگه ۴ماهش
صاف دو کیلو بود
بنظرم کمه الان من بچم ۵۷۰۰هست دو ماهشه
بنظرم روی نموداره و خوبه
دورسر و قدش که عالیه.
وزنشم رو حساب وزن تولدش خوبه.
شیر خودت میخوره؟
عالیه عزیزم
خدا حفظ کنه کوچولو رو
وزنش روی نموداره؟
خوبه ماشاءالله
آره عزیزم ماشالا عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.