خانوما چندروز پیش سزارین شدم پا چپم ورم کرده خطر داره؟

۱۰ پاسخ

پیاده روی داشته باش تو خونه ورم میخوابه

عزیزم ورم ی طرفه ینی؟
دوتا پا همزمان عب نداره ولی یطرفه خوب نیست

یا زنگ بزن اورژانس بپرس
یا زنگ بزن مطب دکترت

سلام خانومایی که حامله اید مث منید یا فقط من اینجوری ام.اصلا تو خونه حوصله هیچیو ندارم دستو دلم به کار نمیره اصلا دوست ندارم غذا درست کنم🥲

عزیزم برو به دکترت بگو شاید باید هپارین بزنی

ورم یک طرفه خطرناکه

عزیزم به دکترت اطلاع بده

این ورم پا تو سزارین برای چیه؟؟؟

من پاهام جوری ورم کرده بود که ساق پام اندازه رونم شده بود
آروم آروم راه برو

نه منم همینطورشدم

نه عزیزم طبیعیه من تو دوران بارداری اصلا ورم نداشتم ولی بعد از سرارین یه عالمه پاهام ورم کرد بعد از یک هفته خوب شد

سوال های مرتبط