همه چی خوبه عزیزم
هزینه اش چقدرشدسونو؟
همه چی خوبه گلم نگران نباش
کدوم ازمایشگاه رفتی؟ من نرگس رفتم ولی این برگه رو بهم نداد گفت تا جواب ازمایش خونت بیاد ولی گفت سونو خوب بود
تا جایی که میدونم همه چی خوبه خداروشکر عزیزم
پس احتمال نینی نداد ؟
همه چی عالیه
سونو طبیعی
همه چی خوبه انتی هم عالیه
عزیزم خوبه طول سرویکس ۳۹
NB دیده شده
عدد انتی هم خوبه
همه چی خوبه عزیزم
مشکل نداره گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.