۹ پاسخ

خیلی از بچه ها سینه خیز و چهاردست و پا نمیرن یه دفعه بلند میشن نگران نباش

نگران نباش عزیز بچه من تو وسط ده ماهگی هم خزید هم چهار دست و پا. و هم مستقل نشست

اگر تپلی باشه سختش میشه چاردست و پا بره

نگران نباش بعضی بچها ن سینه خیز میرن ن چهار دست و پا

پسر منم نمیره
سخت نگیر

چند کیلو هست پرنسس خانوم؟
ببین من دخترم وزنش کمه خیلی فرز هست همش سینه خیز میره اینور اونور
ولی پسرم به نسبت تپلی تره اصلا تکون نمیخوره، میتونه بره ها یه چیزی براش خیلی جذاب باشه خودشو تکون میده سینه خز میره ولی حالا یا تنبله یا از تپلیش هست که اکثرا یه جا ثابت میمونه
شما هم که میگی یکم سینه خیز میره پس میتونه شاید دلش نمیخواد بره😂
به دکتر هم گفتم گفت تا آخر نه ماهگی فرصت هست که بچه ها سینه خیز راه بیفتن نگران نباش، نگران اونموقعی باش که اینقدر بدوئه اینور اونور نتونی بگیریش😂

کی نشست؟پسر منم فقط قلت میخوره

ولی ی چکاپ ببرش ک خیالت راحت باشه ولی هیچی نیست

الان شما حرص بخوری دخترت خزیدن یاد میگیرع؟ ول کن دیگه بچه ها باهم فرق داره بزار راحت باشه رشد طبیعی خودش رو پیش بگیره

سوال های مرتبط