۷ پاسخ

زوده
آمادگی کامل نداره
بادی بپوشون
پوشک شرتی هم بگیر

من نگرفتم زوده پوشک شرتی بگیر نمیتونه باز کنه

ببین دختر منم همینجور بود
دیشب یه دفعه صندلی جیش (ما میگیم قصری) رو که ما سیسمونیش بود اوردم نشست رو اون کرد الان از دیشب داره اینجوری جیش میکنه خیلی خوبه
البته من حالا قصد ندارم کامل بگیرمش تا بعد محرم ولی خب گرمه بازش گذاشتم

اصلا امادگی نداره، فقط میخواد اب بازی کنه میدونه میگه جیش میبریش حمام الکی میگه بعدم ول میشه جیشش. اذیت نکن خودتو و اونو ببندش تا ۲.۵ سالگی. بادی یا سرهمی تنش کن

وقتی میبریش یکم اب سرد بریز دستت بریز رو خصوصیش سریع جیش میکنه

من پسرمو تو اسفند ماه که جنگ بود از مای بی بی گرفتم خیلی خوب جیشش و میگفت ولی پی پی رو نه وقتیم که کلا پوشک و ازش گرفتم دیدم پسرم مدفوع نمیکنه اصلا هر سریع اندازه یه بند انگشت دسشویی میکرد الانم که الانه همینجوریه نمیدونم چیکار کنم هر دیقه خودشو کج میکنه زور میزنه ولی دسشویی نمیکنه جلو خودشو میگیره

وای پسر منم همینه

سوال های مرتبط