الان کلا پوشکش کن استرس گرفته بچه،
با بازی و سرگرمی دوباره ازموشش بده خیلی زوده داری از پوشک. میگیری
براش قصری بگیر رو اون بشینه نبینه پی پی شو ک بترسه
بنشونش رو قصری هی بگید زور بزن اومد اومد دستشویی میکنه😂وای اوایل ماهم همینحوری بودیم تو دستشویی موزیک زنده داشتیم تا خانوم دستشویی کنه اخرش باباش دعواش کرد خانوم قشنک تشست دستشویی کرد 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
هم دردیم خواهر
کامل بشورش پماد کالاندولا بزن عزیزم شاید مقعدش زخم چیزی شده اذیته یا یبوسته خودت باهاش بشین داخل دسشوی ببینه که آدما چجوری دسشویی میکنن
پسر من میگه جیش دارم اما اذیت میکنه فعلا در حدی که بدنش هوا بخوره بازش میذارم بزور گریه همیشه پوشکش میکنم اصلا نمیذاره
بچها همشون اولش از پی پی میترسن
باید فقط حوصله کنی کنارش بشینی هروقت گفت برو دوباره بیاین غذاها ملین بده شکمش سفت نباشه بعد دوبار عادی میشه براش
و اینکه بچه اینقدر از لحاظ فیزیک بدنی آمادگی از پوشک گرفتن ندارع این حرف من نیست حرف متخصصای این حوزه است بازم خودت تحقیق کن از مشاور کودک کمک بگیر این قضیه می دونه خیلی به بچه آسیب بزنه خیلی مهمه
چون انقد گفنی استرس گرفته
امادگیشو نداره
یمدت رها کن بزار پوشک باشه
اگه یه بار پی پیشون سفت باشه و دردشون بگیره معمولا می ترسن بهش برو دکتر بهش داروی یبوست بده پودر پیدرولاکس میدن معمولا بی عوارضه بده بخوره فشار نیاز بهش از پوشک گرفتن امتیاز ندارع روان بچه مهم تره بذار هر جوری راحته باشه مجبورش نکن بره دستشویی پی پی کنه با شعر و عکس و قصه و اینا باهاش برو جلو اگه فشار بیشتری کلا زده میشه نمیره دیگه دسشویی
الانم خودش داره اعلام میکنه که نمی خواد 🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.