ای جانم کوچولوی ناز 🥹یاد رز خودم افتادم 😩
عزیزم ناراحت نباش این روزا سریع میگذره
پشت گوشش راحجامت کن خوب میشه
ضمنا نمیدونم اسم پسرت ترکی هست ولی ذاتا این فرنگی که گذاشتی توش خوب نیست .یه تشک پشم کوچولو داره بذار رو اون که هم ضرر نداره هم پارچه های رویی باعث عرق کردن نشن دستگاه خودش حرارت میده .هوام گرمه .ضمنا گرما برا زردی خوب نیست کلا ..ضمنا قطره شیر خشت از داروخونه بگیر بده همون نئو ناستر یا بیلی ناستر ..روزی سه بار به ازای هر کیلو وزنش 3-5قطره ضرر نداره
زردی خر است 😓😓 بابا قبلاً اینجوری نبود .در این حد نبود الان شورش دراومده ..پسرم تا دوهفته قبل زردی داشت فقط درگیر بودیم از اولین روز
عزیزم😟انشاالله زودتری بغلش بگیری❤️
وای چقدر هق هق گریه میکردم تو بیمارستان😔😔😔
عزیزم دستگاه رو چند اجاره کردی؟
میگذره منم ۳روز گذاشتم زیر دستگاه آتیش گرفتم یعنی
بچه منم ریزبود زردی داشت نمیموندزیر دستگاه عر میزدم براش 🥲🤕🫠 عیبی نداره عوضش خوب میشه و رنگ روش باز میشه .قربونش برم اخی 🥹
ای خدای من 🥹 خدا حافظ همه بچه هاباشه🥹
زردی داره؟ اشکال نداره خوب میشه ایشالا
بچها من ده روز موندن دستگاه تو بیمارستان ۴ روز که کلا نزاشتن برم ببینمشون🥲🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.