۱۵ پاسخ

چه دختر گل منگولی خدابرات نگه داره

ای جان دلم😘😍خوب میشی خاله جون

زیاد بهش شیر بده جیش و پیپی کنه خوب میشه

واسه بچه منم۹بودولی بستریش کردن الان

دختر منم نه بود
نه دستکاه نیاز بود نه دارو

چرا با لباس تو دستگاهه؟؟؟

چند هفته به دنیا اومد بچتون عزیزم ؟

وقت کردی بیا از تجربیات مادریت بگو 😁 سخت بوده این ۲روز ؟؟ حست چجوریه ؟ 🥹

وااااای من غش میکنم چه نازهههه 🧿🧿🧿🧿💓💓💓

9 که پایینه

لباساشو درار

الهی جونم انشاالله هرچی زودتر خوب بشه

ای خدااا شلوارشو😍
انشالله زودتر خوب بشه❤️

مال من ده بود فقط شیر دادم رفت

اب انار اب خیار خیلی تاثیر داره بده بهش

سوال های مرتبط