بنظرم مای بیبی بگیری بهتره مولفیکس خیلیا بهش حسایت نشون میدن و اینکه جنسشم نسبت به مای بیبی ضعیف تره
اره خوبه
مای بیبی میگن حساسیت نمیاره
اره عالی ولی مای بیبی سایز صفر یه بسته بخر
کلن چن تا سایز یک خوبه بخریم؟
خوبه ولی دختر من حساسیت داد
ببم هم برا کارخانه مولفیکس هست من از اون گرفتم خیلی عالی بود نم هم پس نمیداد
والا به دختر من نساخت
بستگی به بچه داره من مولفیکس میگرفتم اولا بعد پاهاش زخم شد
بعد بارلی گرفتم راضی بودم ولی تعریف مولفیکس هم شنیدم
من تعریفش رو خیلی شنیدم ی بسته سایز 1 گرفتم
من مای بیبی گرفتم
اره خیلی خوبه
خوبه بنظرم
منم فعلا دو بسته سایز 1 40 تایی گرفتم
آره عزیزم منم مولفیکس گرفتم
عالیه و کم پیش میاد بچه ای حساسیت داشته باشه اما برا بیمارستان مای بیبی سایز صفر ببر
چند گرفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.