یه سونو بده عزیزم ضرری که نداره
دکترت و عوض کن🤣🤣🤣
اینطوری نیست که اصلا ربطی به اندازه شکم نداشته باشه
من بچه اولم دکتر از روی کوچک بودن شکمم گفت بچه ریزه و بعدش که سونوی رشد دادم کاقعا رشدش یه کم عقب بود
به حرف دکترت گوش بده این دوهفته ای که تا سونوی رشد مونده تغذیه تو زیاد کن حسابی تخم مرغ، کباب، حلیم، بستنیو حبوبات (مثل عدسی، خوراک لوبیاو نخودآب برای صبونه) که خوب رشد کنه
الکی خودتو نگران نکن انشالله تا چند وقت دیگه نی نی توپولیت به دنیا میاد ♥️
دکتر به من گفت اصلا ربطی به انداره شکم نداره بعضی ها از دوران بارداری سوءاستفاده میکنن انقدر میخورن که خودشون چاق میشن بعد میگن اره بخاطر بارداری بدنم خراب شد دکتر به من گفت چیزای مفید بخور بادوم و شیر و خرما و... الان هر کی منو می بینه میگه اصلا بهت نمیخوره ۶ ماهت باشه انگار تازه تازه جامله ای خداروشکر توی آنومالی هم بهم گفتن وزن جنین خوبه
میشه ببینم اندازه شکمتو
ربطی نداره کر
مهم وزنش تو سونو رشده
دکتر من گف شکل شکم به وزن جنین ربطی نداره😐
ببین مامان جان منم شکمم کوچیکه من تا ۸ ماهگی کسی دقت نمیکرد متوجه نمیشد الانم تو ۹ هستم مث ۵ ۶ ماهه هستم اندازه شکم ربطی به وزن بچه نداره و تا بچه ات ۱ کیلو نشه خودشو نشون نمیده از روشکمت
مگه دکترا هم از این حرفا میزنن🤣🤣🤣
دکتر گفت؟!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.