خانما کسی لیدی میل استفاده کرده؟
بچتون وزن گرفت یانه

۷ پاسخ

من از شروع ماه نه خوردم و حدودا 4 تا لیدی میل خوردم. 36 هفته 3 کیلو بود و 38 هفته و 2 روز که زایمان کردم وزن پسرم 3450 شده بود

منم میخورم ، خدا کنه وزن گرفته باشع🥺

من یه قوطی خوردم کافی بود وزن گرفت

لطفا لیدی میل نخورید عوارضشو بعد رو بچه میبینید

من میخور هنوز نرفتم سنو ببینم وزن گرفته یانه

من خوردم ی قوطی و واقعا تاثیرشو دیدم 😅

من که خریدم ولی نخوردم

سوال های مرتبط