۳ پاسخ

من پناه یکمی سرفه کرد عطسه نداشت بردم دکتر گفت یکمی سرماخورده دارو بده بدتر نشه فرداش پناه بدتر شد ۱۰ روژ کشید ب خودش اومد

نه نخورده

خب حتما سرما خورده

سوال های مرتبط