۵ پاسخ

سلام مامانا . کسی کپسول یونیکا گیاهی خورده یارا تنظیم پریودی و هورمونیه؟
آیا توی پریودی هم باید بخوریم؟

ببخشید خانوما
من قرص دوفاد ۱۰ رو دوماه اشتباه خوردم 🥺امروز رفتم دکترم نبود.
یعنی من پریودم نامظنم و تنبلی تخمدان دارم و دوفامد ۱۰ دادن پریودمم ۳ روزه قرص رو گفتن ۵ قاعدگی بخور من گذاشتم ۵ روز بره بعد بخورم اشتباه شد و ۱۲ روزه هنو نخوردم به نظرت بخورم؟مشکلی پیش نمیاد؟ کمکم کنید شماره دکترم ندارم🥺🥺

از ۵ سیکلت یعنی روز پنج پریودت میخوری

عزیزم دوفامد اصولا روش مصرفش از شب چهارده پریودی هس تا ده شب..بعدش قطع کنی ..نمیدونم شما چطور استفاده میکنی

از روز اول قاعدگی باید بشماری

سوال های مرتبط