۶ پاسخ

عزیزم میتونی بدنشو با آب و جوش شیرین یبشوری عالیه

سلام چند روز پیش دختر منم اینجوری شد بردم دکتر اول آزمایش نوشت عفونت ادراری داشت بعد پماد هیدروکورتیزون و شربت سفیکسیم داد
یه قرصم داد به اسم فنازومیکس نصف تو آب کم حل کنم بهش بدم‌تا ۶ بار یعنی ۳ عدد قرص

اول با شامپو بچه براش بشور و خشک کن و پماد کلوتریمازول و ان ان قاطی کن براش بزن
گیاه کلپوره از عطاری بخر و یه قاشق ازش بریز تو یه قابلمه آب و بزار بجوشه و بعد صافش کن و ولرم که شد بریز تو تشت و دخترتو یه ربع بنشون‌توش و بعد هم بیار بیرون‌و احتیاج نیست آبکشی کنی ،روزی یه بار انجام بده
سه یا چهار بار این‌کار رو بکن ،خیلی عالیه واسه قارچ و عفونت و .....

اول تمیز ببر بشورش بعدم ان ان بزن اب و هندونم بده زیادبخوره

ان ان کلوتریمازل براش بزن اول تمیز بشوربراش با اب خالی

پماد ان ان اب رو اتیشه

سوال های مرتبط