عزیزم میتونی بدنشو با آب و جوش شیرین یبشوری عالیه
سلام چند روز پیش دختر منم اینجوری شد بردم دکتر اول آزمایش نوشت عفونت ادراری داشت بعد پماد هیدروکورتیزون و شربت سفیکسیم داد
یه قرصم داد به اسم فنازومیکس نصف تو آب کم حل کنم بهش بدمتا ۶ بار یعنی ۳ عدد قرص
اول با شامپو بچه براش بشور و خشک کن و پماد کلوتریمازول و ان ان قاطی کن براش بزن
گیاه کلپوره از عطاری بخر و یه قاشق ازش بریز تو یه قابلمه آب و بزار بجوشه و بعد صافش کن و ولرم که شد بریز تو تشت و دخترتو یه ربع بنشونتوش و بعد هم بیار بیرونو احتیاج نیست آبکشی کنی ،روزی یه بار انجام بده
سه یا چهار بار اینکار رو بکن ،خیلی عالیه واسه قارچ و عفونت و .....
اول تمیز ببر بشورش بعدم ان ان بزن اب و هندونم بده زیادبخوره
ان ان کلوتریمازل براش بزن اول تمیز بشوربراش با اب خالی
پماد ان ان اب رو اتیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.