نوره بنظرم خوب نيست ارسنيك داره ، كه اونم ماده اى سميه مگر مدل هاى دارى مجوز بگيرى كه ارسنيك نداشته باشه مطمئن باشى تركيباتش خطر نداشته باشه
بعضیا میگن باید بدون زرنیخ باشه من از دکترم پرسیدم گفت زرنیخ دارشم مشکل نداره فقط رو شکم و بیکنی نباید استفاده بشه، من جاهای دیگم رو میتونم راحت شیو کنم فقط همون بیکنی رو نمیتونم🙄
میگن خوبه ماهی یکیار تو بارداری استفاده کنی
من استفاده میکنم .از دکتر پرسیدم گفت عیب نداره
چشمت روز بد نبینه من دیشب استفاده کردم یعنی سوختم مردم فقط گریه میکردم اینقد میسوخت انگار پوست نازک شده نمیشه استفاده کنی به غلط کردن افتاده بودم بااینکه جنس خوب گرفتم همیشه میزدم دفعه اول نبود
بنظرم نزن
من مرتب استفاده میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.