فقط خود قلمروبجوشون بهش هیچی اضافه نکن
چربی اگرداره جداکن بعد بجوشون
من ک هنوز درست نکردم ولی هر موقع بخوام درست کنم میپزم فقط خودشو خالی بدون هیچ چیزی بعد میذارم تو قالب های جا یخ ک تو خود یخچال هست وقتی میخریم دیگه هر موقع لازم دارم ی قالب برا خاصیتش میندازم تو غذای بچه
قلم بزار بجوشه بعد که کمی خنک شد تو قالب یخ بریز بزار فریزر هر سری خواستی ازاون استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.