۱۱ پاسخ

شامپوی آلوورا براش بزن میبریش حموم

پسر منم هم بوره موهاش هم کچله انقدر کمه موهاش دکتر گفت تا ۲ سالگی میریزه باز درمیاد

خب در نیاد تا اخر ک نمیخاد کچل بمونه
دختر منم همینه تل میزنم براش
عزیزم بزار بچه خودش رشد کنه از الان عادت نده برا هرچیزی دارو یا سویق و ... بدی
خداحفظش کنه واستون
ما صبور نیستیم موهاشون در میاد ب موقه

دختر منم مو نداره شبیه پسراس کلا😂😐

دخترمنم موهاش به گیر وکش نمیاد 😂
تازه گوششم سوراخ نکردم لباس اسپرت پوشوندنی انگار پسره🤣🤣

سویق کودک بده براش

دختر من کلا کچلخ

تند تند حمام ببرینش یک روز درمیان

دختر من ریخت دوباره در اومد ولی بلند نمیشه
پسرونس
دکتر ب من کف ۱/۵ سال ب بعد رشد می‌کنه

دختر منم همینه تازه با وجود این من خودم موهام پر پشته

شامپو جوانه گندم فیروز بزن همیشه بااون بشور

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی