۱۲ پاسخ

کی گفته آخه یا میگن کوتاه کن پر بشه نبابا مدل و ریشه از اول همون بوده این همه آدم کوتاه میکنن کی مدلش تغییر کرده

نه مگه میشه نمیشه، فر هم قشنگه ، هر کدوم قشنگی خودشو داره که

فر زیاد یا کم اگه کم لخت میشه اگه فر بشه گشنگه🥰

ک‌ صشعر 😏😏😏😏

مگه چشه موی فر

سلام اصلا ربطی نداره

نه بابا فر باشه بازم فر درمیاد کچل نکن فقط موها زبر درمیاد

نه نمیشه خواهر من موهاش فربود کچل کردیم دوباره رشد کرد فرشد از ریشه دوباره فردرمیاد

خنده م میگیره خدایی از این حرفا

وای من عاشق فرم نه ربطی ندارع از ریشه فر ولی میگن بعد یک سال درست میشه تا دوسه سال موند یعنی دایمی

نه بابا این چه حرفیه خخخ
دختر منم فره عاشق مو فرم

چرا عزیزم ؟
موی فر که خیلی خوشگل و خوبه

سوال های مرتبط

مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی