۱۳ پاسخ

منم تا الان ندادم

کمتر بده

ولی پسرم یک ماه پیش م م میگفت و بببببب الان نمیگه

معلوووومه که الکیه،،قدیمیا میگفتن موز لیزه بچه موز بخوره حرف از دهنش سر میخوره نمیتونه حرف بزنه😕🤡

هیچ ربطی نداره پسرخواهرشوهرمنم‌موز‌میخورد هنوز ۲سالش نشده وچندین ماهه صحبت میکنه خیلی هم کامل وواضح حرف میزنه

الکی نیست یسری دکترام میگن ندید یا خیلی کم بدید
چون موز سنگینه درسته پتاسیم داره ولی برای نوزاد زوده
خیلی چیزای مفیده دیگه هست میتونی بدی

نه من که به دخترم دادم

نه عزیزم علمی نیست خرافاته

منم شنیدم نمیدم

من از ۶ماهگی میدم

ن بابا همه اینا الکیه موز اهن داره بچها هم دوس دارن بده بخوره نوش جونش بشه

والادخترمن میخوره اتفاقا توهمین سن کمش خیلی زود دتره یسری کلمات میگه

من از اول دادم الان ١٠ماهشه ٧ ٨تا كلمه ميگه

سوال های مرتبط