۹ پاسخ

باید بدی تا یاد بگیره... بچه با اموزش و تکرار یاد میگیره! اولش عوق میزنه ک طبیعیه بعد دیگه حتی عوق هم نمیزنه

منم ب دخترم خودم غذا میدم چون میپره تو گلوش و اینکه هنوز دستاش جون نداره بتونه چیزی ثابت نگه داشته باشه

بيسکوئيت مادر بده تو دهن زود آب میشه نمپرع گلوش نترس

منم همینطور بچم از اول هرچی میدم مستقیم میفرسته تو گلو یه زحمت جویدن نمیده بخودش ک لااقل خیس بخوره ،چند باری امتحان کردم چون نزدیک بود خفه بشه دیگه همسرم اجازه نمیده بهش بدم

من از ۸ماهگی به بچم دادم از نون شروع کردم
الان ۹۰ درصد اوقات غذاشو میدم دستش خودش میخوره

بده عزیزم هیچی نمیشه
ممکنه اوایل هم عوق بزنه
اما عادیه

اخرش که چی باید داد تا یاد بگیره بجوئه ترس شما الکیه

بده بابا پسر من اصن هیچ دندونی نداره من از ۷ ماهگی ب بعد همه چی میدم هم غذای سفره هم انگشتی هم بیسکوییت تیکه میکنم میدم الانم داره توت فرنگی میخوره

من بیسکویت مادر تازه میدم تکه کوچه میدم قشنگ میجوئه با اینکه ی دندون داره

سوال های مرتبط