۸ پاسخ

آره دیگه

منم ۵ روز تاخیرم
میترسم بزنم منفی بشه حالم گرفته شه
ولی اصلا لک بینی ندارم فقط ترشح آبکی سفید
علایم پری یه دقیقه میاد و می‌ره
نفخ و ... هم ندارم

اره بابا صددرصد نشون میده

اره عزیزم

بنظرتون قرص برا کیست میخورم احتمال داره باردار باشم؟
قبلا اینجور نبود دوسه روز بعد قط مصرف پریود میشدم..

آره حتما

من بعد از 3 روز جواب داد

اره.

سوال های مرتبط