اشکالی که نداره بد نیست دیگه میوه همه چی میتونن بخورن از الان ولی خیلی اشتباه کردی که میوه با هسته دادی دست بچه خطرناکه یه وقت خدایی نکرده میره تو گلوش خفه میشه دور از جونش بذار تو عصارهگیر بهش بده
نمیدی مگه بهش؟ من میدم دکتر گفت هر میوه ای میتونی بدی
من بچم میدم دستش میخوره فقد هستشودستش میگیرم
هیچی نمیشه
من ب پسر میدم بخوره چیزی نشده
یکم چای نباتش بده
هیچی نمیشه عزیزم تومه داخلش در بار خداینکرده بچه نخور ب گلوش گیر کنع
نه بابا اوکیه. له کن بده بخوره نوش جونش
چيزي نيست كه چرا دل درد بگيره
هیچی نمیشه من از هفت ماهگی به هانا میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.