سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم🌸🩷
@Fatii80p
والا اگه خدا بخواد و موجودی یاری کنه میخوام بیرون بگیرم خواهر برادر همسرم و خودم دعوت کنم کادو هم ماشین در نظر دارم ولی اونم بستگی داره به موجودی🥴اگه نشد موتورهای وسپا خیلی دوست دارم لباسم از این جلیقه شلوارا اینا یا کت شلواری چیزی
ممنون گلم
فک کنم سه چرخه جالب باشه براش بگیرید.تولدشم تو پارک بگیرید.با تم لیموو
من مفصل براش گرفتم شام بیرون بردم همروبراش دستبندکادوگرفتم
من ۱۵ اردیبهشت تولد یاسمن بود ۶ اردیبهشت بابام فوت کرد
اصن نمیتونستم کاری کنم تمام برنامه هام برای گرفتن جشن مفصل خراب شد ولی به عشقش چون فقط یکبار ۱ساله میشد باهرچی که تو خونه داشتیم عکس گرفتم ازش!
لباس که براش بنظرم مناسب تم تولدش براش بگیر و ست با کیکو این چیزا
رزآناجون تابستون دنیا اومده تم های تابستونی خوشگلی هست
کادو هم من براش گوی موزیکال گرفتم میخوام هرسال براش یه مدل گوی بگیرم بزارم کنار وقتی ۱۸ سالش شد کلکسیونشو داشته باشه
میخام یکم دیزاین بزنم فعلا فقط کلاهش رودرست کردم😄
والا من توی فکرم اینکه آتلیه ببرمش و بعد هم ببرمش پارک و یه تولد کوچیک خانوادگی توی پارک بگیریم و توی پارک هم عکسا قشنگی بگیرم ازش چون از تولد الان اصلا چیزی نمیفهمه و بیشتر اذیت میشه
لباس هم یه لباس ست دیدم میخوام اونا بگیرم اگه بشه(آنقدر قیمتا نجومی داره میره بالا که فکر کنم از الان لباسشو بگیرم به صرفه تره😅)
عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم
دیروز این گرفتم اما تولدش میفته هفتم محرم امروز خواستم بگیرم دورازجون سردرد بدی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.