۵ پاسخ

اگه خدا بخواد یه مهمونی کوچیک و خودمونی میگیریم و سه نفری هم میریم آتلیه عکس میندازیم

والله شوهر من میگه تولد بگیرم ولی خانواده هامون کاتن پس فقط ننه بابا و خواهرای خودش میان منم نمیخوام پول خرج کنم بره شکم اونا گفتم بهش بریم اتلیه عکس بندازیم و براش دوچرخه میخرم

میبرم آتلیه عکس میگیرم و تمام

میریم مسافرت سه تایی

هنوز وقت زیاده بهش فکرنکردم😂

سوال های مرتبط

مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی
مامان آقا مهرسام🩵🧸 مامان آقا مهرسام🩵🧸 ۱ سالگی
مامان ماهلین🤍🪐 مامان ماهلین🤍🪐 ۱ سالگی