هیچی فقط آتلیه و کیک
چون فقط عکس میمونه و مونده برا بچه هام..
من یه کیک خونگی میپزم.
اما بخاطر پسر بزرگترم که تولد دوست داره
وگرنه فقط عکس
من اتلیه بردمش تنهایی عکس گرفت .خدا بخواد جمعه هم فضای باز خانواده ها رو دعوت کردیم کیک و ناهار و میوه که بچه هم از طبیعت لذت ببره
فقط اتلیه میبرم
منم فقط آتلیه میبرمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.