۵ پاسخ

هیچی فقط آتلیه و کیک
چون فقط عکس میمونه و مونده برا بچه هام..

من یه کیک خونگی میپزم.
اما بخاطر پسر بزرگترم که تولد دوست داره
وگرنه فقط عکس

من اتلیه بردمش تنهایی عکس گرفت .خدا بخواد جمعه هم فضای باز خانواده ها رو دعوت کردیم کیک و ناهار و میوه که بچه هم از طبیعت لذت ببره

فقط اتلیه میبرم

منم فقط آتلیه میبرمش

سوال های مرتبط

مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین🤍🪐 مامان ماهلین🤍🪐 ۱ سالگی