والاجنگه معلوم نیس
من آتلیه میبرمش
مادرمم میخواد ی کیک براش بگیره همین
تولد انشالله سه سالگی ببعد چون الان چیزی متوجه نمیشن هم خودشون هم ما اذیت میشیم
والا میخواستم جشن بزرگ بگیرم ولی هم وضعیت معلوم نیس چجوریه هم اینکه یکسالگی درکی از جشن نداره خسته میشه ، نمیدونم چیکار کنم
منم قراره فقط خانواده خودم و همسرمو دعوت کنم تعدادمون کمه ولی هم تممیزنم هم عکاس میارم دوست دارم یک سالگیشو ثبت کنم
من کلی تدارک دیدم
با اینکه زیاد نیست تعدادمون اما همه چیز براش گرفتم
راستی خودم طراحی بنر و کلاه تولد و ریسه تولد انجام میدم با هرطرحی که بخواید
ما جشن میگیریم ۶۰ نفر مهمون دارم فیلم برداری دیجیم حرف زدیم میخوایم اولین تولدشو بزرگ بگیریم
براش تم پو گرفتم ، ی مهمونی زنونه بدم بعدم ببرمش ازش عکس بگیرم تو طبیعت حالت پیکنیک
من میبرمش اتلیه
والا میخواستم تولدبزرگ بگیرم فعلا ک جنگه
احتمالا ازش خودم چند تا عکس بگیرم
شاید هم خانواده شوهر و خانواده خودم و دعوت کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.