من احتمالا براش یه تیکه طلا پس انداز کنم
چون بچه تو این سن درکی از جشن نداره
یه کادو براش میگیرم آتلیه میبرم واسه عکاسی ولی جشن نمیگیرم هزینه جشن رو براش طلا میگیرم
به نام خدا برنامه زیاد دارم ولی پول نه🤣
هیچی آتلیه فقط
من چون دخترم و پسرم نزدیک هم هستن تاریخ تولد شون، شاید یه جشن بگیرم واس پسرم درکنارش زیرپوستی واس دخترمم بگیرم😅
چون بچه یکساله درکی از تولد نداره، لذتی نمیبره اونقد که بچه 4 ساله متوجهه
آتلیه میبرم ، یه دورهمی خانوادگی میگیریم و هدیه
من یکسالگی رو فقط میبرم آتلیه. چون اصلا متوجه نمیشن که بخوایم تو این شرایط اقتصادی جشن بگیریم. دوسالگی میگیرم. پسرم دوسالگیش قشنگ متوجه بود ذوق میکرد. یکساله حتی نمیتونه شمع فوت کنه
یه جشن کوچیک
با یه تیکه طلا اگه بتونم
فعلاهیچی جز اتلیه و کادو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.