۴ پاسخ

ببخشید بنظرتون این واسه دخترم خوبه
من اگه پسر بود دایناسور یا حیوونا انتخاب میکردم

تصویر

اگه کرمم بخای این کیک

تصویر

با این تم ولی ابیش بنظرم کرم دیگه زیاد شده

تصویر

من اینو میخام بدم واس حامی بزنن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی
مامان طوفان و ارشیا مامان طوفان و ارشیا ۱ سالگی
مامان ماهلین🤍🪐 مامان ماهلین🤍🪐 ۱ سالگی