۳ پاسخ

من برای دخترم تولد ۱ سالگی گرفتم و مهمون دعوت کردم، ولی اشتباه محض بود، دخترم اولش یکم سرگرم شد ولی بعد اصلا واینمیستاد حتی برای عکس گرفتن، کلا تولد برای من و باباش بود بیشتر😂 باهم عکس گرفتیم، شمع فوت کردیم، کیک برش دادیم و ...
بنابراین تولد بزرگ برای ۱ سالگی فایده نداره، فقط باید ببری آتلیه و عکسای خفن بگیری و همچنین یه تولد ۳ نفره جذاب🥰

پول باشه برنامه زیاده

یه تولد کوچیک و آتلیه
مهمونی بنظرم برا بچه خیلی خسته کننده هست

سوال های مرتبط

مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 ۱ سالگی