من برای دخترم تولد ۱ سالگی گرفتم و مهمون دعوت کردم، ولی اشتباه محض بود، دخترم اولش یکم سرگرم شد ولی بعد اصلا واینمیستاد حتی برای عکس گرفتن، کلا تولد برای من و باباش بود بیشتر😂 باهم عکس گرفتیم، شمع فوت کردیم، کیک برش دادیم و ...
بنابراین تولد بزرگ برای ۱ سالگی فایده نداره، فقط باید ببری آتلیه و عکسای خفن بگیری و همچنین یه تولد ۳ نفره جذاب🥰
پول باشه برنامه زیاده
یه تولد کوچیک و آتلیه
مهمونی بنظرم برا بچه خیلی خسته کننده هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.