همین خوشگله والا همینو بزن
من ک میبرم کافه براش جشن میگیرم با تم بچه ریس
یک سالگی که بچه ها چیزی متوجه نمیشن
@hamin__kid
عزیزم این کانال تو روبیکاست برای تولد چیزای قشنگی داره یه نگاهی بکن
من از تو اینستا سیوش کردم که انشاا... تولد دخترم بگیرم
مغازه های تم تولد خودشون کلی طرح پیشنهادی دارن ازشون استفاده کن... بعد ببین بچت به چه طرحی بیشتر علاقه داره همونو بزن یا چه کارتونی بیشتر دوست داره همونو بزن
من دقیقا همین ایده ی توی عکس توی نظرم بود(البته اگه تا تولد دختر من چیز جدیدی مد نشه😁)
که بادکنک به عروسک هاش وصله و بعد بچه رو از اتاق میارن بیرون کلی ذوق میکنه برا اینا
یا اینکه میبرمش پارکی یا جایی که طبیعت قشنگی داره با بادکنک و کیک و اینا ازش عکس میگیرم، من خواهرم همین کارو کرد اتفاقا خیلی عکس های قشنگی هم شد
فعلا که خیلی زوده 🥴🥴🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.