۴ پاسخ

من میخوام دوسه سال اول رو با خانواده ی خودم وهمسرم بگیرم انشالله بزرگتر که شد متوجه بشه جشن بزرگ میگیرمم

من تولد دخترم و پسرم ی روز فاصله داره
نمیدونم باید چیکار کنم

چون الان هنوز متوجه نمیشه

من یه کیک کوچیک و آتلیه

سوال های مرتبط

مامان دو تا فرشته🧿 مامان دو تا فرشته🧿 ۱۲ ماهگی
مامان روژان گلی 🌻 مامان روژان گلی 🌻 ۱۰ ماهگی