۴ پاسخ

من میخوام برم آتلیه
با دوتا خانواده رو جمع کنم

من تو ذهنمه ببرم اتلیه. یه شام هم به خانواده ها بدم. البته اگه جنگ نباشه اون موقع و شرایطش باشه

من دوهفته بیشتر وقت ندارم هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم🥴

منم دارم بهش فک میکنم فعلا ب نتیجه ای نرسیدم

سوال های مرتبط

مامان مهرشاد مامان مهرشاد ۱ سالگی
مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی