۱۱ پاسخ

اره خیلی زیاد
مثلن میگم داری میای سیب زمینی پیاز یادت نره
اگه بخام خیلی دیگه مثبت ۱۸بشه میگم پوشک و شیرخشکم بخر

نه بابا دلت خوشه وقت واسه عشق وعاشقی ندارم همش شیرپوشک غدا خواب هی تکرار میشه

اون میده من ن زیاد اهلش نیستم😅

عزیزم به احساسات خودت مراجعه کن اخه چه ایده ای

چه حوصله ای داری😐😐😐

دوتا سیم لخت و دیدی بهم میرسن جرقه میزنن من و شوهرم همینیم خخخ

دیگه طرف مثبت 18 چی به شما بگه که براتون ایده بشه

نه ما زنگ میزنیم😂😂😂

همش دعوا خخ

نه اصلا😐

😐ایده!

سوال های مرتبط