۱۰ پاسخ

من نمیگیرم چون بچم کوچیکه
فقط توخونم خودم یه دیزاین مثل آتلیه میزنم عکس میگیرم یادگاری باشوهرم و کادو طلامیگیرم براش انشالا

من میگیرم ولی الان فعلا دنبال ایده عکس ماهگردشم 😁

منم نمیدونم چیکار کنم هزینه ها زیاده بچه هم که متوجه نمیشه . میگم فقط بریم آتلیه و کادو شو بدیم!!
شما کادو چی در نظر دارین؟

من میگیرم ولی نمیدونم بیرون بگیرم یا تو خونه برای اون موندم
تو اینم موندم که به کیا بگم به کیا نگم😁

منم هیلی دوس دارم بگیرم ولی میشیتم فک میکنم ن طرف مادرم ن طرف شوهرم هیچ‌کدوم لیاقت دعوتم ندارن .برا همین خودمو شوهرم میگیریم در عوضش میبرمش آتلیه عکسای خوب بگیریم

من تاالان براش جشنی نگرفتم
یه باغ کوچیک میخوام بگیرم تولدشو اونجا جشن بگیریم مهمونم فک کنم ۳۰نفراینا باشه

من میگیرم خانواده خودم و همسرمم کم جمعیتیم میگم
اما دیزاین و بادکنک نمیخوام هزینه کنم که بیان بزنن چون هنوز کوچیکه و متوجه نمیشه
خودم انجام میدم ی چی ساده ایشالا برای سالای بعدی که متوجه میشه و ذوق و شوق داره سنگ تموم میزارم😂

منم میخوام بگیرم نمیدونم مهمون دعوت کنم یا ن

منم میخوام بگیرم ولی نمیدونم دعوت کنم یا ن

من میخام ولی گیج شدم ادم دعوت کنم یا نه

سوال های مرتبط