۱۳ پاسخ

میشه درخاست بدی داشته باشمت من پرم

بعد ۵ سال عشق 💘

با اینکه خیلی بابام و خودم سخت گیر بودیم
خانواده ی همسرم که زنگ زدن برای خواستگاری ،پدر شوهرم همکار بابام در اومد و خداروشکر تایید شدن منم در پروسه ی آشنایی عاشق شدم و دیگه ازدواج کردیم❤️♥️❤️♥️❤️♥️

چجوررری ۶ سال زیر نظر بودی ؟

واسه من صابکارم بود دانشجو بودم همزمان کارم میکردم ده سال همکار بودیم دوستم بودیم بعد ده سال ازدواج کردیم 🤭یه پسر ۹ ماهه داریم و‌ یه دخمل تو راهی🥹

دوست پسر عمه همکلاسیم بود سال ۹۰ اومده بود با دوستش دنبال دوست من ، بالباس مدرسه پسندیده بود منو😆😆😆😆 کلاس اول دبیرستان بودیم دوتامونم همسن هستیم، بعد یه دانشگاه قبول شدیم و لیسانس گرفتیم و اون رفت سربازی منم ناخنکاری رو شروع کردم ، وسطای سربازیش اومد خواستگاری و زنش شدم اونم از تهران منتقل شد تبریز سال ۹۸ بود که عقد کردیم و الانم دارم دخترشو بزرگ میکنم☺️

نظافت کردم. الانم دارم بادخترم شرک میبینم شام هم میریم بیرون

تو راه مدرسه ۷ صبح منو دیده پسندیده🤓

چه عکس زیبا و منظره قشنگی 😍
کجای قم عزیزم؟

پسر عممه تو تلگرام پیام داد داد دیگه الان پسرشو بزرگ میکنم😂

منم بیام چایی بخورم

من پسر عموی بابام اومده بود خاستگاریم اون رد شد بعد رفتیم عروسیش آقامم دوست دوماد بوده ما رو دیده یکه دل نه صد دل عاشق ما شده خلاصه بعد یه دوال زیر نظر داشتن رسیدیم به اینجا شکر خدا 💖

وای که چقدر دلم میخواد اینجا این چاییو بخورم

سوال های مرتبط