۴ پاسخ

من شام درست نکردم براش خابه شاید سرلاک دادم بهش

هویج رنده شده + سیب زمینی رنده شده +تخم مرغ مخلوط میکنم یکم ارد برنج +سبوس برنج(اختیاری) مثل کتلت با روغن زیتون سرخ میکنم دخترم خیلی دوس داره

فرنی موز بهش میدم

من حال نداشتم دیگه شام سرلاک میدمش

سوال های مرتبط

مامان کیانا.کامیار❣️ مامان کیانا.کامیار❣️ ۱ سالگی
مامان نیهان🩷🍭 مامان نیهان🩷🍭 ۱ سالگی
مامان وروجک 🩵🩷 مامان وروجک 🩵🩷 ۲ سالگی