۴ پاسخ

احتمالا زردی که داره عددش رفته بالا

نگران نباشه از دختر منم دفعه اول بالا بود تکرار کردیم خداروشکر نرمال بود

اصلا نگران نباش گلم برای پسر منم زنگ زدم الان حالتو درک میکنم منم بردم اطفال ازمایش نوشت بعد ۵روز جوابش امد خدارو شکر نرمال بود نگران نباش ایشالله ماله دختر شما هم نرماله

چیزی نیس
پسره منم اولین ازوایش بالا یود دومی تکرار شد اوکی بود

سوال های مرتبط