۱ پاسخ

خودت تیروئید داشتی توبارداری؟قرص مصرف نمیکردی مگه؟من تیروئدداشتم قرص خوردم اومدپایین الان دکترگفته روزی نصفی بخورمن تیروئیدم کم کار.وقتی مادرتوبارداری تیروئیدداشته باشه برابچه بده

سوال های مرتبط