مامانا کسی این مولتی رو میده به بچه اش خوبه ؟

تصویر
۵ پاسخ

دیگ آهن ندی باهاش..من اینو ب دخترم میدادم شب هم بهش اهن میدادم ..نمیدونستم تو این آهن هم دارع

منم میدم خوبه فقط خیلی غلیظه بچم یکم بد باهاش کنار میاد 😄

اره عزیزم.دوسداره میخوره

بله من میدم طعم و بوش که خوبه پسرم میخوره روزی یه سیسی میدم کامله دیگه نیاز نیست جدا اهن بدی

دخترای من طعمشو دوست نداشتن اصلا نخوردن.ولی ویتامین هایی که نوشته بود رو جعبه ش خوب بود اگه میخوردن

سوال های مرتبط

مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی