دیگ آهن ندی باهاش..من اینو ب دخترم میدادم شب هم بهش اهن میدادم ..نمیدونستم تو این آهن هم دارع
منم میدم خوبه فقط خیلی غلیظه بچم یکم بد باهاش کنار میاد 😄
اره عزیزم.دوسداره میخوره
بله من میدم طعم و بوش که خوبه پسرم میخوره روزی یه سیسی میدم کامله دیگه نیاز نیست جدا اهن بدی
دخترای من طعمشو دوست نداشتن اصلا نخوردن.ولی ویتامین هایی که نوشته بود رو جعبه ش خوب بود اگه میخوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.