مال من یکی بودش اخرین سنو که دادم گفت ۲۶۰۰گرمه بدنیا اومد همون ۲۶۰۰بودش توی همون روز که زایمانم بود سنو گرفتم
مال من یکی بود صبح رفتم سونو ۳۸۰۰ بود ظهر زایمان کردم دقیق همون ۳۸۰۰ بود😍😍😅😅
به من گفتن ۳۳۰۰ ولی ۳ کیلو بود
۴۰۰گرم بیشتروقتاخطاداره
نه عزیزم سونو همیشه ۳۰۰تا ۴۰۰ گرم خطا داره
ب من گفت ۲۶۰۰ فرداش ب دنیا اومد ۳ بود
ن -من سونو گفت ۲۹۵۰
بعد ۲۷۰۰ بدنیا اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.